11/29/2010

kyselka - Mattoni

Vážení přátelé, dostal se mi do ruky zajímavý dokument... Jako malý jsem v kyselce byl na školadně... už tenkrát to potřebovalo drobné opravy... ale dalo se tam být... přeci jinak by tam nepustili malé děti... ale dnes... děs a bída... podívejte se sami...


Dovoluji si Vám dát k dispozici jeden dokument s neuvěřitelným obsahem. Jeho autor s tímto šířením souhlasí a v dopise mně píše:
"Já nemůžu Mattonku ani vidět, natož pít."

Mimochodem italská firma, která   značku dnes vlastní, nemá s Mattonim nic společného. Než že stáčírnu v  Kyselce koupila, byla to zcela neznámá firmička na limonádu. Dnes vlastní Poděbradku a Dobrou vodu. To co dnes vyváží jako minerálku Mattoni, to s původní Mattonkou nemá moc co do činění. Rabujou tak zběsile, že těží z mnoha vrtů, kterými prošpikovali okolí Kyselky (lidem v Kyselce se ztrácí ze studní voda, což generace nepamatují) z těch vrtů to pak stáčejí do obrovské nádrže a rvou  do toho kysličník. Takže něco jako si doma pomocí bombiček sifon. 


A užiteční idioti si tuhle kyselku dávají v pětihvězdičkových hotelech za 50 Kč za 2,5 dcl!
Původní Ottův pramen vyvěrá do rumiště, jak je vidět na fotografii. Když jsem tento mail dostala, asi jsem se necítila víc bezradná. Jak věřit dnešním ministrům a lidem co tento stát vedou, když takto hospodaříme s našimi památkami? Jak jim může záležet na nás, když jim nezáleží   na lidech, kteří pro tento stát  něco udělali?


Má někdo nápad jak tohle zastavit???? Co pro to lze udělat?


Mě zatím napadlo dát to sem ....třeba někoho něco  napadne...